S.k "Gräsänka"

Åhå, snacka om att jag är en flitig bloggare *not*..

Idag har jag jobbat min femte dag i rad, endast två dagar kvar i sträck innan jag får en ledig dag! :S Kommer vara trött på tisdag morgon!

På tisdag direkt efter jobbet sticker jag till sthlm, ska upp och grilla med Joakims familj.. Sedan åker jag hem igen på onsdagen..
Joakim har ju semester nu, så han åkte upp redan idag. Ska jag vara ärlig så tycker jag redan att det är sjukt ledsamt och tomt här utan honom! När man skriver om trollen så ringer dem :P
Men som sagt, jag ska ju ändå jobba på dagarna och kvällarna går fort.. sen åker jag ju upp på tisdag..
Värre blir det nog när jag sen åker hem själv på onsdag och Joakim sticker iväg på emmabodafestivalen med syskonen och blir borta till på söndag.. :S Då blir jag ju själv ännu längre :P haha! Snacka om att man blir beroende av en annan människa!

Visst är det skönt att vara lite själv å få göra vad man vill också.. men det blir tomt att sova :P
Jag får väl hålla mig ordentligt sysselsatt i helgen då när jag är ledig.. antingen festa loss ordentligt med vännerna, eller om jag sticker iväg till Mariestad och hänger med familjen? Får fnula (fundera) lite på det..

Nej, nu säger jag god natt! Ska ju upp kl 06.00 imorgon igen så det är dags att göra sig iordning för sängen! Ha det!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0