Livstecken ifrån mig.

Livet rullar på..

Joakim jobbar på för fullt på sitt nya jobb och jag jobbar på som vanligt på sommarjobbet..
Har varit ledig i två dagar nu från jobbet iof, imorgon är dags att återvända med ett kvällspass.. Slapp vecka verkligen, då jag är ledig lördag och söndag också! :P Men det kommer lite tuffare veckor framöver så man får vara glad för detta slappa när det finns.

Idag har jag varit iväg på lite ärenden.. Jag började med att åka in till stan och sätta in alla mina växelpengar jag har fyllt mina 3 rör med.. Det blev en bra summa det! Sedan postade jag ett brev och vandrade runt lite på stan, köpte ingenting alls! helt otroligt, med tanke på att det var löning idag!
Sen tog jag bilen och åkte iväg och gav den en riktig lyxtvätt samt full tank! (där rök det lite pengar iaf ;P ) Efter det åkte jag en sväng till systemet (utifallattdetskullehändanågotkulihelgen).. och slutligen åkte jag och köpte en massa härlig frukt och sånt på ica, bla. vattenmelon, nektariner, jordgubbar! :) mums!

Vad fasen..?!? Hde ju tänkt att grilla idag efter som att solen sken så himla underbart hela förmiddagen.. men nu verkar det mulna på, vad är detta??

På fredag kl 19 ska jag och Joakim iaf gå ut och äta på en restaurang vi inte har provat förut.. vi har tänkt testa den vid flera tillfällen nu, men det har liksom inte blivit av.. så nu ser jag verkligen fram emot det! :)

Vad händer annars i helgen?

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Är det den dära Il Nostro? Återkom gärna med betyg sen iaf =)

2012-06-28 @ 21:43:31
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Myzan

Casa Nostra heter den. Det var en mycket mysig restaurang och god mat! :)

2012-07-01 @ 21:00:52
URL: http://my01.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0