Sommar,bil,jobb,sova..

Uppföljare på förra inlägget. (iaf en del av detta inlägg)..

Vi har haft många funderingar på vad vi ska göra när vi har vår vecka semester.. allt ifrån att bila runt i sverige till att fly landet helt.. men så kom vi ju på att fly landet, det gör vi ju i oktober :P Och bila runt i sverige kostar en hel del, samt att man inte hinner så långt på en vecka..

.. så vi har helt enkelt bestämt oss för att stanna 3 nätter i gbg (vilket är en förlängning med en natt jämfört med tidigare år).. Vi hoppas på att hinna med lite mer denna gångne än vad vi brukar. Vi ska bla. se Timbuktu på "Lisse" 6/6 samt åka runt på nöjesparken, gå på Universeum, hänga med våra gamla vänner Marva och Micke, förhoppningsvis även få hänga med min gamla vän Lina med familj, eventuellt åka över en dagstripp till Danmark. Gå på en krog som heter Sticky fingers och se något band och sjääääälvklar äta underbar hotellfrukost! Vi längtar så till detta!

Tråkiga saker nu då.. I lördags började en otrevlig lampa i bilen lysa när jag var på g till jobbet.. en lampa som innebär att jag måste ringa verkstaden och få en tid förhoppningsvis denna veckan! Åh, jag hoppas så att det inte är ett megastortochskitdyrtjävlafel!! blähä!

Imorgon jobbar jag igen, dag 5 av 6 på raken.. På onsdag ska jag ta mig en underbar sooovmorgon! :P haha!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0