I väntan på något gott..

Imorgon är det ännu en spännande vägning! Inte bara det heller, jag ska även ringa och rapportera in den till operationsplanerarna.. Hoppas de blir nöjda över mitt resultat! Det känns verkligen så skönt att det redan är halvvägs genom flytperioden. Bara 3 veckor kvar tills det är min tur att genomgå operationen.. :)

Juste, jag misstänker att jag kommer att nå mitt första viktmål redan nu till veckan, så jag har faktiskt redan tjuvstartat med att boka klipp/färgtid hos frissören redan nu i veckan som kommer.. (För er som inte kommer ihåg vad mitt första mål var så är det -10kg.)

Dags att sätta upp ett nytt delmål med belöning.. Åh, jag har verkligen sååå svårt för sånt.. Att veta vad som blir ett rimligt mål, vad jag vill ge mig själv osv.. Puckat, jag vet! Borde ju vara hur lätt som helst att vilja överösa mig själv med fina saker när jag går ner ett visst antal kilo i vikt.. men jag tycker det är svårt! Hjälp? (igen)..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer nog gå superbra på vägningen imorgon!
Nästa lilla mål kanske kan bli en inpackning till håret, det behövs ju nu till vintern :)

Själv börjar jag bli lite nervös, och funderar på hur jag ska klara mig alldeles själv på sjukhuset. Kommer sakna ihjäl mig efter min katt! Och mamma och pappa (jag är en riktig föräldra-gris).
På tisdag klockan 19.00 ska jag infinna mig på kirurgavdelningen på USÖ. Och på onsdag blir operationen. Herregud så fort allt går!

Kram!

Svar: Ja, jisses vad fort det har gått! Men du ska se att det kommer att gå bra.. Du kommer ju iaf vara i Örebro, avstånd för dem att hälsa på.. Själv är jag ju i Lindesberg, dit min sambo får svårt att komma på besök.. (ej körkort).. Fick veta idag att min Op blir flyttad till den 11/12 istället för 10/12.. Kändes lite surt när jag hörde det, men samtidigt är det ju bara en dags skillnad.. :)
Kram och lycka till! :)
Myzan

2012-11-18 @ 22:42:53

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0