Längtan

Jag svängs hela tiden fram och tillbaka mellan att knappt fatta att det snart bara är 3 veckor kvar, till att sitta och se någon tv-kändis som har gått ner mycket i vikt och jag tänker av förtjusning "det där kan vara jag om ett år" :)

Ni vet han skådisen Jonah Hill? (Get him to Greek), (21 jump street)..
I "Get him to Greek" är han ju ganska stor, den filmen kom ut 2010, men i "21 jump street" så har han ju gått ner ganska så mycket! Å den filmen kom 2012..
Så jag hoppas ju verkligen att den förändringen kommer synas på mig mellan 2012-2014, kanske tom större förändring.. :)

Åh, jag längtar så, precis som ett barn på julafton! (visst är jag fåning.. haha)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0