Vägning 19/11- 2012

Ja, då var det åter dags att avslöja resultatet efter ännu en vecka på flyt..

Startvikten var: 158,9kg
Efter 1v flyt: 153,7kg
Efter 2v flyt: 151,4kg Nu, efter 3 veckor med flyt är vikten 149,5kg

Total viktminskning: 9,4kg

Nu har jag alltså lyckats byta tiotal på vågen vilket känns underbart! :) Sedan är det bara 0,6kg kvar tills mitt första delmål, vilket jag troligen uppnår under denna veckan, så på onsdag ska jag gå och bli ompysslad lite på salongen..
Dock känns det lite tråkigt att det inte ens vart 2kg i viktminskning under senaste veckan.. Men jag vet, 1,9kg på en vecka är ju toppen egentligen! Men man vill ju så gärna se siffrorna rusa iväg neråt.. Det verkade iaf som att operationsplaneraren jag talade med idag var nöjd med siffran, vilket är huvudsaken just nu så att operationen får bli av! :)

När jag kom hem från jobbet låg även kallelsen till inläggningen innanför dörren! 10/12 kl 14.00 ska jag vara där, och innan dess ska jag ha gått till labb och lämnat blodprov..
Det närmar sig med stora kliv nu!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men suveränt vad duktig du är. Det är inte långt kvar nu :)

Svar: Känns ju inte som att jag gör något speciellt egentligen förutom att följa dieten strikt samt jobbar :P haha! Men det känns skönt att det bara är 3 veckor kvar tills jag slipper dessa shaker! :)
Myzan

2012-11-19 @ 21:05:13

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0