Dag 3

Nu har jag druckit min sista shake för dagen.. Jag har fått in rutinen bra nu med allt (alla shakar och allt vatten) :) Fungerar bra med hungern nu, inte lika hungrig längre och då jag är det mest är på eftermiddagen och då dricker jag en massa vatten så löser det sig..

Känner mig dock en aning svag, men så var det förra gången för mig också.

Imorgon är det dags att åka iväg till Lindesberg och träffa narkosläkaren. Jag hoppas att det inte blir allt för långt besök, eller snarare, att det går bra samt snabbt och smidigt :)
(Måste hem och fortsätta att flyttpacka som en tok! Flyttlasset går nästa lördag.)

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hej :) Ville bara slänga in en kommentar om att jag läser din blogg då du svarade på min tråd på viktop, är tjejen ifrån Karlskoga ;)

Svar: Vad kul att du hittade hit! :) Välkommen! :)
Myzan

2012-10-31 @ 23:52:51

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0