Det lönar sig att gnälla lite ;P

Haha!

Jag satt här hemma och våndades för att de inte hade ringt!! Jag var arg, förbannad och ledsen för att de inte gjort som de sa att de skulle! Vi åt mat här hemma, jag satt och gnällde över detta och Joakim försökte komma med smarta råd som bara gjorde mig mer irriterad! (stackars honom som får stå ut med mig när jag är så himla galen!)..

Hur som helst.. när vi hade ätit och fixat och kl var 18.20.. DÅ ringer telefonen! Jag trodde såklart att det var mamma som ringde, men det var det icke! Det var operationsplaneraren som ringde och nu är jag inplanerad för operation den 10/12, TIONDE DECEMBER!!! FATTAR NI?!? Helt sjukt! :)
Fick tiden för mötet med narkosläkaren också! Det blir den 1/11, ska vara där 8.30 och vara fastande inför alla prover som skall tas.. ujujuj..
 
Nu känns det att det närmar sig iaf när man äntligen har ett datum! wihoo för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAAAAA!!! Gud vad roligt!! Snart händer det, fy fasen vad spännande!! :D

Svar: Ja, det är verkligen skit kul! Kan knappt vänta.. snaaart är det min tur äntligen! :)
Myzan

2012-10-18 @ 22:03:13
URL: http://minimajshanna.wordpress.com
Postat av: Cecilia

ÅÅåååh, grattis! Inte långt kvar.

Svar: Tack så mycket! Ska verkligen bli spännande! :)
Myzan

2012-10-19 @ 18:31:14
URL: http://byebyetjockis.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0