Modifast..

(Förinställt inlägg) På måndag börjar jag på 6 veckors Modifast-kur! Fy sjutton! Förra gången jag gick på denna flytande diet så lovade jag mig själv aldrig mer! Men så vart det inte nu då.. :P Äh, jag får tänka på att denna perioden är hälften så lång som den jag har haft tidigare.. Sedan finns det ju en så enormt stor morot i slutänden utav denna period som verkligen gör hela mödan värt det! :) Men just denna vecka så ägnar jag förhoppningsvis inte så många tankar åt det, utan istället njuter av allt på vår semester istället!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej, heter Elisabeth, ska också göra denna operation, väntar bara på att vissa prover ska bli kollade, sen ska läkaren skicka en remiss.

Fick en tid för länge sen, men hoppade av pga rädsla, men har funderat och kommit fram till att jag ska göra den nu. Jag önskar dig lycka till och din blogg lär jag följa :)

Svar: Jätte kul att du har hittat hit till just min blogg! Varmt välkommen hit :) Jag förstår precis vad du menar med rädsla.. jag kände samma i flera år egentligen och försökte på massa andra sätt före.. "allt utom att lägga mig under kniven"- det var typ så jag resonerade.. :S Men det känns skönt att valet fick mogna fram å nu är jag mer peppad än någonsin!
Myzan

2012-10-25 @ 12:03:38
URL: http://frukotilainen.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Kotilainen

Hej, jag kommer följa din resa, bra att fråga andra och hur det går o.s.v.

Kommer snart igen :)

Svar: Jag blir verkligen superglad när jag får kommentarer ifrån folk som väljer att läsa min blogg! Jätte kul att just du vill läsa den! :)
Myzan

2012-11-01 @ 10:59:02
URL: http://frukotilainen.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Kotilainen

Man lär sig mera om man läser hur det går och sen är det alltid lika trevligt att få vänner på nätet :)

Kram

Svar: Det har du helt rätt i! :) Kram
Myzan

2012-11-01 @ 13:56:58
URL: http://frukotilainen.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0