Shnell flickvän!

Ja, jag är nog en ganska så snäll flickvän, iaf om man frågar Joakim. ;)
Igår kväll vid strax efter åtta när jag satt hemma och kollade på en film så ringer Joakim.. Han var iväg med jobbet på något Jobbjippo i V-rås och insåg att han hade missat det tåget som han skulle ta hem.. Så han undrade om jag kunde komma och hämta honom samt en kollega i Köping (för några andra kollegor bor där, så dit kunde de få åka med).. Snäll som jag är så sticker jag såklart iväg och hämtar honom och hans kollega.. Vi var hemma lagom till kl 22, och det var dags att lägga sig och sova ;P. haha!

Idag på morgonen så hade jag inte alls varit tvungen att gå upp så tidigt, Joakim hade kunnat ta bussen till stationen (då hans cykel vart kvar på stationen igår).. Men jag gick upp med honom kl 06.00, vi åt frukost ihop och sedan skjutsade jag honom till hans tåg. :)

Är jag inte en snäll flickvän då? :) haha.

Går lite segt på jobbfronten den här veckan.. men nästa vecka ska jag ju iaf på info till ett annat ställe, så snart har jag ett ställe till att jobba på.. :)

Snaaart åker vi iväg! Åh, vad det ska bli skönt!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0