Tankegångar kring operationen

(Förinställt inlägg igen, för ni tror väl knappast att jag spenderar hela min semester framför datorn?) Det känns verkligen helt otroligt det här.. Jag kan nästan inte ens fatta att det är sant, eller att det är så snart, drömmer jag !?! Helt sjukt egenligen! När jag satt där hos läkaren före midsommar och remissen skulle skickas då hade jag väl en förhoppning om att det skulle få ske före jul. Men nu, när jag sitter här och vet om att det faktiskt kommer att ske före jul, då kan jag fan inte tro att det är sant! Jag har läst så mycket om folk som har fått vänta i flera år på att få sina operationstider.. Jag har läst om dem som fixat dem inom 2-3 månader för att de har ringt runt som tokar och legat på.. Jag har varken legat på latsidan eller ringt runt som en galning, men min sker inom 6 månader efter att remissen skickades.. Helt otroligt! :) Jag är så otroligt priviligerad att jag får den här operationen gjord. Jag är så sjukt glad och så otroligt tacksam! Jag ska verkligen försöka göra allt jag kan för att verkligen ta tillvara på denna chansen och inte shabbla bort den (eller hur det nu stavas :P). Jaja, nu börjar ni lessna på mitt malande om hur otroligt glad och förvånad och allt vad jag nu är.. haha! Men det är bara en så jävla stor grej! Ni kan verkligen inte ana hur mycket detta har kretsat i mina tankar det senaste halvåret, och hur tankarna kom smygandes långt före dess också.. Men nu den sista tiden alltså, jag har drömt om det hur mycket som helst, jag har sökt info, skrivit på forum och pratat med andra som varit med /ska vara med om det hur mycket som helst.. Detta är verkligen een STOR del av mitt liv just nu.. Och kommer vara en lång tid framöver.. (men jag kanske inte kommer mala som jag gör nu hela tiden.. haha). Hur som helst.. snart är det min tur och jag är sjukt glad för det!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0