Vet ingenting..

Haha. Precis som titeln, jag vet ingenting idag.. Vet inte vad jag vill skriva här egentligen, men kände bara att det var så längesedan.. Jag var super sugen på att spela Super Mario förut med Joakim, och när vi väl gjorde det så vart jag så osugen bara för det.. :S Snacka om att vara ut och in!

Jag har sökt 4 jobb nu de senaste veckorna.. Hoppas på att få höra från något av dem iaf. Det första jag sökte fick jag hem brev idag att tjänsten redan är tillsatt.. Den 4 tjänsten sökte jag precis nu ikväll..

Så det är bara att vänta å se..

Har en liten pågående dialog med facket just nu också.. De hjälper mig kolla lite saker och de säger att jag ska åberopa min företrädesrätt enligt LAS när jag söker tjänster via kommunen, ska tänka på det!

Vad gör jag annars då? Jobbar när de ringer in mig, "ofrivilligt arbetsbefriad" övriga dagar i väntan på att de ringer.. samt väntar som en tok på post varje dag! HAHA.
Vilket liv va? :P

Nej, nu är det dags för kvällsfika = tårtrester ifrån helgens kalas!
Tack ska ni ha alla ni som kom och firade Joakim i helgen, vi hade en mycket trevlig dag/kväll med er! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0