Möhippa..

Jag var på möhippa igår och tänkte jag kunde bjuda en bild på hur jag såg ut då.. :) Jag har en låååång svart klänning på mig med smala axelband. V-formad urringning som ligger lite omlott i tyget..
Väldigt sällan jag sminkar mig, är nog mest bara till speciella tillfällen. Ser det ok ut? :)

På bilden är jag precis nyduschad och har fortfarande lite blött hår.. Vi hade varit på Gustavsviks relax och skulle då vidare in till stan och äta på en underbart god italiensk restaurang vid namn Casa Nostra.. Skulle ni någon gång av en händelse befinna er i Örebro en helg eller så, besök denna. Jag rekommenderar den varmt! (Jag brydde mig dock inte om att kolla om jag kunde få en mindre portion, jag hade dels glömt mitt sånt där kort hemma.. Sedan så hade jag vänner som kunde hjälpa mig äta maten ) ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Oh lala en Snygging =)

Svar: Haha. Tack så mycket! Gör mig inte "fin" så ofta, men det brukar ändå bli rätt bra ändå.. Jag är nöjd :)
Myzan

2013-04-21 @ 19:04:02
Postat av: EllinorO

Riktigt fint!

Svar: Tack snälla Ellinor! :)
Myzan

2013-04-21 @ 20:25:08
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0