Barnvakt..

Ja, jag är i min gamla hemstad nu och passar storasyrrans minsta unge om dagarna.. Jag ställer upp på mina lediga dagar å passa lill-killen då syrran fått jobb och han inte får skolas in på förskolan förrän i januari.. (finns för få platser så ungarna måste vara ett år innan de får plats..)

Just nu sover han, för andra gången idag.. jag hade hoppats på att han skulle ha varit vaken till lunch och sedan somnat i vagnen på promenaden.. Men men, det går liksom inte planera allt i detalj med småbarn! :)

I övrigt har jag försökt leta på en lokal att låna till min 25 årsdag.. Jag hoppas det finns ledigt till det datumet jag vill.. För jag vill ju kunna bjuda både min och hans familj och ha platser till alla!
Vad sjutton ska man bjuda på? Förra året när sambon fyllde så lagade vi all mat och bakade tårtor själva.. Vet inte om jag orkar med det nu igen.. Har ni några tips på mat att bjuda på ?

Nej, om jag skulle ta och äta min lunch nu innan lillen vaknar och ska ha sin lunch.. :)

I eftermiddag/kväll åker jag hem igen.. ska bli så lugnt och skönt! Hem till min egna säng och till min älskade sambo! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad snäll du är, och vilken tur att din syster har dig!
Ungar är ju underbara, älskar att ha syrrans 3 vildar på sleepover hos mig <3

Svar: Ja, det är väldigt mysigt! Längtar till egna barn, men det får vänta några år.. dock blir man väldigt trött av att passa småbarn! :p
Myzan

2013-08-30 @ 19:27:46
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0