Man kan fasen inte tro det är sant..

Som rubriken lyder, så kan man fasen inte tro att det är sant alltså!
 
Min sambo pendlar mellan 60-62kg i vikt och när han vägde sig senast så stod den på 61kg.. Så nu har jag alltså tappat min egna sambo i vikt!!
 
 
Kan ni tänka er att "han" har suttit på mig förr?? Helt sjukt.. Å ändå så klassas jag fortfarande som FET!
Men det försöker jag ju råda bot på som sagt..
 
Känner mig spänd inför morgondagen och vägningen.. Har ju inte tränat ett dugg denna veckan då gymmet har haft en vecka stängt! Men de öppnar igen imorgon så nästa vecka blir som vanligt 2 pass! :) Hoppas att vågen rört på sig lite iaf, trots träningsuppehållet..
 
Just nu sitter jag och väntar på att mina hemmakokta revben ska bli klara..
Satte igång dem direkt efter frukosten, så de har kokat strax över en timme nu.. Snart dags att ta av dem från plattan.. :)
Kokta revben är så bra att ha hemma i frysen. Det är bara å ta fram å tina upp och slänga in dem i ugnen med lite kryddor och det blir så jäkla gott! :) Älskar verkligen kött! Skulle nog aldrig fixa ett liv som helt vegetarian, även om jag gärna äter någon sådan rätt i veckan..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är helt fantastisk!!

Svar: Känns ju inte som att jag offrar så mycket för att lyckas med det här.. Känns så skumt och overkligt! Jag har så inpräntat att man ska lida mer, eller känna att man gör mer uppoffringar för att förtjäna bra resultat.. Så detta är bara helt sjukt då jag faktiskt inte tycker det är så svårt just nu :) Kram
Myzan

2013-08-18 @ 15:28:16
URL: http://villerkulla.wordpress.com
Postat av: Madde

Fan sjukt va man kna tappa. ni var tre förut kan man säga då och nu två :P

Du har gjort det grymt bra!! :D

Svar: Haha. Det har du fan rätt i.. :P Tur att jag blivit av med det triangeldramat nu då ;)
Myzan

2013-08-19 @ 09:00:18
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0