Vägning 12/8- 2013

Måndag igen då.. Eftersom jag for till Mariestad igår kväll så bloggar jag nu från mobilen.. 
Måndagar är ju heliga vägningsdagar, så trots att jag inte är hemma så kunde jag ju inte öåta bli vågen!  Haha
För att det inte ska bli missvisande om jag väger mig på en annan våg helt plötsligt så var jag galen nog att packa ner min egnai väskan! :p
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 98,6kg
Dagens vikt: 97,9kg
 
Viktminskning:

-sedan förra veckan: 0,7kg
-sedan operationen: 46,9kg
-totalt sedan flytstart: 61kg
 
Delmål:
 
-70kg
Kvar att gå ner- 9kg.
 
Ja, det händer ju fortfarande saker.. men jag misstänkte att jag inte skulle gå ner 1kg eller mer denna veckan.. det går liksom inte att rasa så mycket varje vecka hur länge som helst! :) men jag är ändå väldigt nöjd med dagens resultat..
Undrar hur resultatet blir nästa vecka då jag inte kan dra till gymmet denna vecka för de har stängt..
 

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag har packat med mig min våg jag med x-antal ggr för att få rätt! haha lite galen är man :P

Svar: Skönt att det finns fler än jag ;)
Myzan

2013-08-12 @ 16:50:05
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Ida

Du SKA vara nöjd :D Super duktig!!
Haha, jag hade också packat med min egna våg ;)

Svar: Ja, jag ska ju vara det.. men du vet ju själv hur det är.. Man har svårt att se och glädjas åt sitt egna.. Mycket lättare att se och glädjas åt andras resa! :)
Myzan

2013-08-14 @ 12:55:52
URL: http://mingbpblogg.blogg.se
Postat av: Rebecka

Haha vad roligt att du packade med din egen våg. Tokfia :)

Svar: Ja, man kan ju liksom inte börja väga sig på en annan våg :P Tänk om den visar 1kg mer eller mindre än min egen?? Det går ju bara inte! ;)
Myzan

2013-08-18 @ 15:06:43
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0