Nya måtten..

Som jag utlovade tidigare i veckan så är det dags att visa upp de nya måtten! :) Dock så får bilderna vänta lite, har inte hunnit lägga upp dem på datorn än..
 
Mått:
(startmått, näst senaste måtten samt de senaste måtten! :) )
         29/10-12                  9/9-13               12/12-13
Hals:     41cm                   33,5cm               31cm
Byst:    136cm                  103cm                94cm
Midja:   126cm                  87,5cm               81cm
Mage:   163cm                  115cm               105cm
Rumpa: 153cm                  118cm               111cm
Ö-arm Hö: 52cm                 43cm                 40cm
Ö-arm Vä: 49cm                36,5cm                34cm
U-arm Hö: 29cm                 23,5cm              22,5cm
U-arm Vä: 28,5cm               22cm                21,5cm
Lår Hö: 84cm                      62cm                 59cm
Lår Vä: 81cm                      62cm                 59cm
Vad Hö: 49cm                     43cm                 42cm
Vad Vä: 50cm                     42cm                 41cm
 
Ganska coola resultat, va? :)
Numera har jag ett midjemått om är inom de bra ramarna för farozonen.. Över 88cm i midjan för en kvinna är inte bra..
Rätt coolt att se att min hals har blivit 10cm smalare!! Å för att inte tala om mina bröst som typ har försvunnit! :P Haha! Men magen Är ju mer och mer borta och det är positivt! :)
 
Jag är rädd för att det börjar gå långsammare för mig på vågen nu, eller så kanske jag är på g att hamna på en platå (man kan ju alltid hoppas på det å att det lossar sen..) Jag har tjuvvägt mig typ hela veckan med det verkar inte ha rört på sig alls... Men imorgon får jag veta det definitivt, för jag räknar inte med några resultat som sker en annan dag än på vägningsdagen!
 
Ikväll var iaf jag och sambon på bio. Vi såg Hobbit del 2, sjukt bra! :)
Med 3D å allt! Vilka snyggingar vi var va? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mått är kul och vilken skillnad! :D

Var också på Hobbit i helgen och gillade den skarpt! :)

Svar: JA, den varverkligen iså som jag hade förväntat mig :)
Myzan

2013-12-17 @ 16:12:15
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0