Vägning 23/12 - 2013

Här sitter jag, dagen före julafton och har precis slagit in alla julklappar..
Jag har jobbat idag och hade tänkt träna efter jobbet, men mitt gym behagade sig inte att ha öppet tillräckligt länge idag för att jag skulle hinna dit för ett pass.. så det sket sig!
 
 
Jag har blivit bortbjuden idag till ett par kollegor på en skinksmörgås! :) Jätte mysigt av dem att bjuda hem mig, då jag sitter själv ikväll..
Dock har jag planerat min uppesittarkväll på egen hand redan med Bingolotto! Ja, jag vet, jag är lite gammalmodig av mig.. Spelar aldrig Bingolotto annars, men just på uppesittarkvällen tycker jag att det är en mysig tradition! :)
 
Så jag tänkte jag skulle iväg till kollegorna snart så jag hinner hem till 19.30 då tv:n startar! :P
 
Hur som helst är det ju måndag igen och vågen gav mig en fin julklapp vill jag lova.. Jag blev så paff att jag vägde om mig många fler gånger än vad jag brukar göra på morgonen! haha!
 Här kommer resultatet:
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 82,6kg
Dagens vikt: 81,4kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 1,2kg
-sedan operationen: 63,4kg
-totalt sedan flytstart: 77,5kg
 

Viktminskningsdelmål:
 
Att komma ner till 80kg..
Kvar att gå ner till dess: 1,4kg
 

Ja här gick det undan denna veckan! 1,2kg på en vecka efter över 1 år som opererad, det är verkligen ingen dålig siffra! Jag har ju haft några veckor med lite mindre siffror nu ett tag så jag har liksom varit inställd på att det skulle fortsätta gå långsamt nu mot slutet.. Men det var ju en glad överraskning må jag säga! :)
Nu är det ju inte alls långt kvar till 80kg! Det är nästan så jag vågar hoppas på mitt egna nya slutmål för mig själv som jag satt.. Jag skulle vilja komma ner till 78,5kg. Om jag når dit betyder det att jag skulle ha gått ner halva mitt ursprungliga jag! Fatta vad sjukt? Samtidigt som det är så coolt att det kan vara möjligt!
 
Vad tror ni, fixar jag att gå ner till 78,5kg? :)
 
 
Jag vill önska er alla en GOD JUL!
Själv ska jag fira min julafton på jobbet 7-22. Ska faktiskt bli lite mysigt att ha julbord med mina brukare och se på Kalle Anka! :)
 
'
Ps. Ungefår såhär tänkte jag lyxa till det med till uppesittarkvällen framför Bingolotto! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart du fixar det! Fantastiskt att du fortfarande går ner såpass mycket.
God fortsättning och kram!

Svar: Jag hoppas verkligen det :) god fortsättning på dig med! Kram
Myzan

2014-01-01 @ 22:55:52

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0