Vägning 30/12 -2013

Idag var årets sista vägning, eller ja, officiella vägning iaf! :p
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 81,4kg
Dagens vikt: 81,3kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,1kg
-sedan operationen: 63,5kg
-totalt sedan flytstart: 77,6kg
 

Jag var super nojig att jag skulle ha gått upp i vikt nu efter allt onyttigt under julen.. men som tur var så hade jag inte det, så skönt!
 
Nu är jag verkligen super trött! Har varit vaken sedan tjugo över sex och hade en jäkla massa att göra på jobbet! Efter jobbet drog jag till gymmet men upptäckte att de stängde tidigt idag så jag hann bara 1/2 pass idag.  Men det är bättre än inget..
Sen sprang jag in på ica å handla lite, hem och förbereda köttbullssmeten för attxsedan låta sambon och lillasyster gjöra klart middagen när jag duschade.  Efter middagen fir vi ut till marieberg och shoppade lite inför morgondagens festligheter..
Srn hem och hänga tvätt.
Nu har vi precis spelat Mario party 8 som vi fick av lillsyrran i julklapp. Mycket trevligt.
Men nu är jag sååå trött! 
 
God natt och gott nytt år önskar jag er! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0