Vägning 9/12- 2013

Ja, då var ännu en måndag här och endast 2 veckor kvar till jul.. jisses vad tiden går alltså!
 
På onsdag har det gått exakt 1 år på dagen sedan min operation.  Kan knappt fatta att det gått så pass lång tid.
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 83,2kg
Dagens vikt: 82,8kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,4kg
-sedan operationen: 62kg
-totalt sedan flytstart: 76,1kg
 

Viktminskningsdelmål:

-att väga 80kg.
Kvar att gå ner: 2,8kg
 

Ja, det tickar på här på vågen.. Får se när och om jag lyckas ta mig ner till nästa delmål/mål..
Hur som helst så ska jag ta itu med träningen igen denna veckan! Har inte tränat sedan veckan vi åkte till Paris. Jag har haft 2 förkylningar som har avlöst varandra, men nu känner jag mig piggare. Det är dags att svettas igen!
 
Ha en bra måndag, det ska jag ha nu när jag är barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Och du har under detta år gjort en fantastiskt jobb, en livsstils förändring. är så glad för din skulle att det gått så bra för dig :)

Svar: Tack så mycket! Ja, jag tycker man ska göra arbetet med förändringen när man väl fått chansen som operationen gav :) jag har ju starka förebilder! ;)
Myzan

2013-12-09 @ 11:00:31
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej My!
Jag avslutar min GBP-blogg nu, känner att den blir allt mindre relevant allteftersom tiden går efter operationen.

Som en övergång till mitt nya normala liv har jag startat en ny blogg, den börjar ganska spännande sen blir kanske den också vardag :-)

Lycka till med fortsättningen för din del! du gör en fantastisk resa.

Marita

Svar: Hej.Jag förstår vad du menar! Tiden går och livet som opererad blir mer och mer vardag.. Som tur är var min blogg en helt vanlig blogg före operationen (har haft samma blogg sedan 2006-2007 någon gång.. Så när jag känner mig "färdig" med bloggandet om just GBP så lär jag nog bara fortsätta skriva vardagsgrejer.. Men än så länge finns det mer å skriva när resan inte är i mål ännu! :)
Jag hoppas du stannar kvar som läsare även efter ditt eget gbp-bloggande är över. :)

Kram!
Myzan

2013-12-11 @ 13:36:20
URL: http://www.storblirlagom.blogg.se
Postat av: Marita

PS. Vill du kika in på den nya bloggen är adressen www.kamerun.blogg.se

2013-12-11 @ 13:36:49
URL: http://www.storblirlagom.blogg.se
Postat av: Marita

ps. Om du vill kolla in den nya bloggen är adressen www.kamerun.blogg.se

2013-12-11 @ 13:37:32
URL: http://www.storblirlagom.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0