Jobb..

Ja, jag har fått jobb! Eller ja, inget fast jobb. Men ett vikariat. Det är inte fy skam! :) Jag har verkligen jobbat hårt nu, väl och länge, så det kändes som att det verkligen var min tur nu! Jag är värd detta!
Kul att det är på en arbetsplats där jag trivs så bra med.

Jag vet att man inte ska fira genom att unna sig mat, men igår så firade jag och sambon med varsin semla. Jag åt halva, å efter en stund igen åt jag sista halvan.. Dumpade på det.. Skulle nöjt mig med halvan! Men man lär sig av sina missar.. Ingen är perfekt jämt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis, vad kul! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Myzan

2013-02-10 @ 09:11:01
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: EllinorO

Grattis! Åh vad härligt med jobb.

Svar: Tack så mycket! Det känns verkligen gött att veta när man ska jobba nästa gång :)
Myzan

2013-02-10 @ 10:38:17
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Grattis fina du! Förstår hur bra det måste kännas. Har tragglat på som timmis på mitt jobb i snart 3 år utan att få ens ett vik. De kan inte erbjuda mig någonting för tillfället. :( Piss känns det.

Du är såå värd en semla!

Svar: Ja, visst är det tråkigt? Jag har stretat runt i hemtjänsten här i stan i flera år och nu inom socialpsykiatrin i över ett år.. Så det var på tiden att något hände! :)
Myzan

2013-02-10 @ 12:28:57
URL: http://thereallifeofcecilia.wordpress.com
Postat av: TinA

Grattis!! :D

Svar: Tack! :)
Myzan

2013-02-13 @ 13:28:54

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0