Vägning 25/2- 2013

Då var det måndag igen och ännu en spännande vägning har gjorts! :)
 
Startvikt 29/10-12: 158,9kg
Vikt vid senaste vägning: 128,6kg
Vikt vid dagens vägning: 127,1kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,5kg
Viktminskning sedan operationen 11/12-12: 17,7kg
Viktminskning totalt: 31,8kg

Nästa delmål är 35kg, kvar att gå ner till det är uppnått är 3,2kg

Det flyter verkligen på bra, jag skulle nog inte kunna önska mig finare resultat på vågen! Att snitta mer än 1kg i veckan under så många veckor i rad är faktiskt riktigt bra! Jag kan bara önska och hoppas som vanligt att det får fortsätta så ett tag till. :)

Jag har även avklarat veckans första träningspass på gymmet idag, 60min vart det denna gång. Jag var bra trött när jag kom hem, men det känns skönt att ha kickat igång ännu en träningsvecka!
 
Ps. Det var värst vad blyga bloggläsare jag har! :) Jag ser att ni är många som läser varje dag, men inte så många som kommenterar eller vågar fråga frågor.. Kom igen, våga! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är jättedålig på att kommentera men är en av dina läsare :)

Svar: Där ser man! :) Hej på dig du anonyma läsare.. Kul att du kommenterade nu iaf!
Myzan

2013-02-25 @ 16:21:36
URL: http://jagvillintehablogg.blogg.se
Postat av: Kristina

Du har helt rätt - det var ett tag sen jag skrev! Tittar in alltsomoftast, gillar verkligen din blogg!

Kristina i Malmö

Svar: Kul att du läser min blogg iaf :)
Myzan

2013-02-25 @ 18:22:13
Postat av: EllinorO

Jag vill kunna gilla. GILLAR!!!

Svar: Haha! Tack så mycket! :) :)
Myzan

2013-02-25 @ 21:12:43
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Annika

Massor av grattis, jag blir så glad för din skull =) Jag ställde mig själv på vågen i söndags o var då tvåsiffrig (99,9) jag blev så lycklig ;-) Kram

Svar: Tack så mycket! Åh, stort grattis till dig! Jag drömmer verkligen efter den dagen jag själv kommer ner under 100-sträcket!! Måste kännas toppen! :) Kram
Myzan

2013-02-26 @ 06:47:56
Postat av: Gabriella

Läser oxå din blogg varje dag, men e liite dålig på att kommentera! Ska försöka bli bättre på det!
Opererade mig i juli-11 och har ny i dagarna nått min målvikt. Och då vart jag gravid 4 mån efter operationen.. Så det har varit lite kämpigt!
Älskar din blogg och hejar på dig dagligen!
Heja heja tjejen!😊👍💕
/Gabriella

Svar: Hej! Vad kul att du kikar in här varje dag! :) Grattis till din målvikt! :) Förstår att resan blivit lite långdragen och lite kämpigare då med en graviditet mitt uppe i allt. Men jag hoppas allt är bra med dig nu! :)
Myzan

2013-02-26 @ 09:42:48
Postat av: Hanna

Jag har en fråga:
Hade du dödsångest innan operationen?
Jag ska opereras om en vecka och börjar bli väldigt nervös!

Svar: Du ska se att det kommer att gå jätte bra med din operation! Svaret finner du i mitt senaste blogginlägg.
Myzan

2013-02-26 @ 18:49:41
Postat av: Rebecka

Hej hej, jag läser också!!

Svar: Hej! :) Kul att du meddelar det :)
Myzan

2013-02-28 @ 11:11:25
URL: http://villerkulla.wordpress.com
Postat av: TinA

Jag läser.. :D

Svar: Haha. det har jag förstått efter alla dessa år jag har bloggat ;)
Myzan

2013-03-01 @ 17:52:31

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0