Vägning 4/2- 2013

Det händer grejer på vågen nu, så jag tycker att varje måndag är lika spännande! :)
 
Startvikt: 158,9kg
Förra veckans vikt: 132,9kg
Denna veckans vikt: 131,5kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,4kg
Viktminskning totalt: 27,4kg
 
Det är kul att jag nu 3 veckor i rad har gått ner mer än 1kg! Det är ju faktiskt riktigt bra! Det känns ju som att det inte är en slump att detta sker då jag började träna precis i den vevan som jag började få de fina resultaten.. Träningen ger en liten extra skjuts neråt då iaf.. :)
 
Idag var jag på veckans första träningspass. 60min och jag är heeeelt slut och mör i armarna!! Men det känns iaf gött nu såhär efteråt då det är gjort och jag fått en bra start på veckan.
 
Hur går det för er andra?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så bara FÖR grym! Det är så himla kul att följa dig. :)

Svar: Tack så mycket Hanna! :) Jag tycker du är lika grym och jag läser dina inlägg jämt på din blogg! :)
Myzan

2013-02-04 @ 21:15:10
URL: http://minimajshanna.com
Postat av: Madde

Det går verkligen super bra för dig! :)

Svar: Ja, det känns som att jag har lite bra flyt just nu :)
Myzan

2013-02-05 @ 12:17:08
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0