Promenad igen..

Ja, nu verkar jag ha fått lite träningsmotivation för jag lyckades komma ut på en promenad idag med! Denna gången fick jag med mig sambon som kom hem igår kväll.. :) Vi var ute och gick i en timma. Skönt!

Jag hoppas på att jag lyckas hålla den här nyfunna motivationen och tar mig ut på dagliga promenader.
Ska även börja kolla upp gym, gruppträning och simning hade jag tänkt..

Jag har egentligen inga direkta nyårslöften i år, har aldrig kunnat hålla sånt iaf.. Men där emot har jag mål och en önskan om att kunna fixa vissa saker..
Sådant som att hitta ett sunt förhållningssätt till både mat och motion. Att skaffa mig en bättre fysik så jag orkar vara med mer på saker och på så vis blir nöjdare med mig själv.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Det låter som bra riktlinjer för året :) Jag ska också förnya mitt träningskort snart. Det är en bra investering! Vi får prommenixa snart igen!

Svar: Absolut! :) Vart är det du tränar någonstans? Jag har funderat på Actic Haga..
Myzan

2013-01-03 @ 18:42:32
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Emma [loveshaped]

Jomen det är där jag är :) Det är nära och bra!

2013-01-04 @ 10:26:11
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: TinA

Skitbra mål och önskningar! Jag är gärna på för en promenad jag också! :)

Svar: Låter bra det! :)
Myzan

2013-01-10 @ 10:57:31

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0