Bland ringar och drinkar..

Jag fick ju ett jätte bra tips ifrån en av mina läsare om att köpa en ring i min nuvarande storlek och sätta på samma finger som förlovningsringen. Denna skulle då göra sig som ett stopp och jag kan fortsätta bära förlovningsringen på rätt finger..
 
I helgen åkte jag och sambon iväg så jag kunde kolla efter en sådan "stopp-ring" och jag fann denna:
 
Så nu kan jag fortsätta att vara förlovad ett tag till ;) .. Jag tackar så hemskt mycket för tipset! :)
 
Här tipsar jag er om en grej, dock inte lika smart eller nyttig, men såååå god!
 
 
Mango daquiri! Drick och njut säger jag bara! (Älskar förövrigt strawberry daquiri också! ) Passar så bra i den fina sommarvärmen.. Men man får dricka lugnt, för det är rätt mättsamt.. :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru m

Oj vad vacker! Vart hittade du den? Svara gärna i min blogg annars riskerar jag att missa ditt svar

Svar: Tack så mycket! Jag hittade den ute på Mariebergsgallerian, Albrekts guld. :)
Myzan

2013-07-23 @ 16:06:24
URL: http://livetidiagnosjakten.blogspot.se
Postat av: Malin

Titta va bra det blev! :-) Fin ring du köpte! Kram kram

Svar: Ja, visst blir det! Numera ser jag ju faktisk gift ut säger många när jag har den ringen ;) Tack för tipset! :) Kram
Myzan

2013-07-23 @ 22:41:04
Postat av: Ida

Åh vilken smart ide med en "stopp-ring" Min förlovningsring är också förstor nu, så jag ska skaffa mig en stoppare :D Tack för att du delade med dig av tipset ;)

Svar: Varsågod! Jag är super nöjd med min "stoppare"! :) Känns bra att kunna få ha kvar sin ring på rätt finger ett tag till. :)
Myzan

2013-07-30 @ 10:59:17
URL: http://mingbpblogg.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0