Bra igång igen..

Ja, trots att jag har haft semester och är åter till både jobb och träning igen måste jag säga att jag känner mig sjukt nöjd! Idag var jag och tränade veckans 2a träningspass! Kommer få sjuuuukt mycket träningsvärk i armarna imorgon tror jag!
Jag har ju som sagt delat upp mina två träningspass per vecka genom att fokusera mer på benen ena dagen och armarna den andra dagen.. Så idag körde jag alltså armarna.. Å jag är så jäkla svag i dem känner jag.. Så där har jag mycket att bygga uppåt alltså..
Det är både tråkigt och roligt att vara så svag. Tråkigt för att alla övningar blir jäkligt jobbiga. Kul för att det finns så mycket jag kan förbättra mig på då och kunna ta tyngre och tyngre. :)

Jag gillar verkligen att jag tar mig iväg på mina gympass igen trots semester å så.. Så kul att jag kan ta upp min bra rutin igen bara sådär :) Gött gött gött! Hihi, är det det här som kallas träningslycka? :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0