Klänningen som satt som en smäck..

..är numera jäkligt förstor!
 

Den sitter inte snyggt någonstans längre på mig.. Den bara hänger som en slapp gammal trasa.. På bild nr 2 ser ni på ett ungefär hur den satt då den satt fint på mig..

Men det är ju inte alls konstigt att den sitter slappt på mig nu.. Jag har ju ändå tappat strax över 1/3 av mig själv än så länge.. (eller ja, iaf 1/3 av ursprungsvikten före operationen..) Känns väldigt skumt att de det på det viset, att jag tappat 1/3 av mig själv! Helt sjukt egentligen.. å det som egentligen är det sjukaste är ju att den 1/3 av mig som jag tappat är en vikt på en smal normal människa! :O Det låter ju nästan som att jag är en kanibal som hade svalt en människa hel och nu har jag spottat upp den igen.. haha!
 
 
Här är en till sak som sitter lösare.. Första bilden tog jag för 15 veckor sedan.. (typ slutet på mars/ början av april).. Å den andra bilden tog jag igår.. Ringen sitter verkligen allt lösare den med.. Har funderat länge på att byta finger på den, men samtidigt vill jag ju ha den kvar på rätt finger! :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Har följt din blogg ett tag nu!
Kul och följa din förändring, bra jobbat!
Jag opades i oktober 2012. Mina ringar ramlar också av, men guldsmeden tyckte att det va dumt och förminska den innan jag va klar med viktnedgången, så jag köpte en mindre billig ring som "stopp". Då kan man ju fortfarande ha ringen/ringarna på sej, och på rätt finger :-)
Ha en fortsatt skön sommar! !

Svar: Åh, vad kul att du läser min blogg! :) Tack för tipset om en stopp-ring! :) Hoppas du också får en fin sommar.. :)
Myzan

2013-07-13 @ 07:54:55
Postat av: Madde

Det är kul när kläder blir så mycket större. Dock blir de dyrt med allt nytt man måste köpa :P

Svar: Ja, visst är det kul! Men ibland också väldigt tråkigt.. Har många favoriter som jag snart inte kan ha längre å den dagen då det bara inte går mer kommer jag sörja dem =( Funderar på å sy in bara några av dem som jag är extra förtjust i :)
Myzan

2013-07-14 @ 10:10:15
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0