Bilder efter 6 månader..

Som sagt så tog jag och sambon nya bilder igår då det var min nya mages 6månadersdag!
 
Jag har, precis som alla andra GBP-opererade, svårt att inse hur stor förändring det faktiskt har skett med mig och min kropp.. Jag ser fortfarande den där 158,9kg tjejen när jag tittar mig i spegeln.. Visst märker jag lite skillnad på kläder osv, men det går liksom inte ihop sig i spegeln!
Det är först när jag ser på mina före/efter bilder som jag faktiskt på riktigt ser den stora förändringen!
 
 
Dessa bilder är ifrån 30/10-12
 
Dessa bilder är ifrån 9/12-12
 
 
Dessa bilder är ifrån 11/2-13
 
 
Dessa bilder är ifrån 11/4-13
 
Dessa bilder är då från igår 11/6-13
 
Det har onekligen här något med min kropp, vare sig jag kan inse det eller inte! Tyvärr är det ju inte bara jag som blivit tunnare, håret har ju verkligen fått sig sin beskärda del av det också! Jag saknar volymen och tjockleken jag hade på håret i oktober förra året!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Enormt bra arbetat. Vilken skillnad. Ditt ansikte har fått en så fin form

Svar: Tack så mycket! Ja, jag har egentligen alltid tyckt om mina drag.. men på senare år inte så mycket just pga min sjuka övervikt.. men nu börjar den rätta jag, den fina jag att komma fram igen! :)
Myzan

2013-06-12 @ 18:23:24
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: Tessy

När man kollar på bilderna ser man verkligen att det ju är en enorm skillnad! galet! :)

Svar: Så man ser inte det annars då eller? :P Haha!Nej, men visst är det så.. Man blir galet paff när man ser bilderna och inser hur stor skillnad det verkligen är..
Myzan

2013-06-13 @ 21:37:37
Postat av: Madde

Wow vilken skillnad, du har gjort ett kanon jobb verkligen! :)

Är ju så kul när man kan se skillnad på bild med när huvudet inte hänger med i alla svängar.

Svar: Ja, verkligen! :) Jag är verkligen glad att jag har tagit dessa bilder.. För hade jag inte gjort det hade jag nog aldrig trott på det själv att det faktiskt är så stor skillnad! :)
Myzan

2013-06-14 @ 13:33:24
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: TinA

Aaaaawzum!

Svar: I know! ;)
Myzan

2013-06-19 @ 17:53:48

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0