Tillbaka!

Hej i sommarvärmen!
 
Nu är jag tillbaka igen efter några dagar uppe på landet (Jämtland)..
Det har varit skönt att vara borta och bara få koppla av lite.. Vi har klippt gräset på gården, vilket verkligen var ett träningspass då det var rejält högt gräs och ojämn mark! Men då blev man också löjligt nöjd och trött på kvällen när man skulle gå och lägga sig..
Annars så åkte vi runt och kollade de små hålorna runt omkring oss där vi var, lagade god mat, kollade på film, spelade spel osv. Under tisdagen for vi även iväg till ett par vänner i Kramfors där vi åt en jäkligt god middag och stack iväg på en allsångskväll i Skog! :) Mycket mysigt och väldigt bra väder hela den dagen verkligen! Den tisdagskvällen avslutades hemma hos våra vänner med jordgubbar och grädde tills det blev dags för oss att åka hem till oss igen.. :)
 
Igår åkte vi hemåt till Örebro igen och det var skönt att vara på hemmaplan igen vill jag lova! :) Att få duscha i sin egen dusch är verkligen underskattat ibland! :)
Idag återvänder jag till jobbet igen, men bara för denna helgen.. För nästa vecka har jag en veckas semester till! :)
 
Jag och sambon satt just och bokade in oss på ett par hotell vi tänker vistas på nästa vecka.. På måndag bilar vi oss ner till Kalmar och övernattar där ett par nätter. Vi tänkte passa på att åka över en dagstripp till Öland när vi ändå är i krokarna.. Sambon har aldrig vart där förr, men det har jag varit många sommrar med familjen, så det ska absolut bli kul att åka dit och få visa honom stället. :) På onsdag blir det dags för oss att säga hejdå till Kalmar och sticka vidare mot Göteborg! Vi kommer övernatta på hotell där med ett par nätter. Vi ska försöka klämma in lite shopping, Liseberg och umgänge med vänner vi känner där nere! :) På fredag blir det hemfärd igen och vi får se vad helgen här hemma bjuder på då.. Ev. besök från storasyrran m. sambo och deras yngsta.. Om de bara lyckas hitta en barnvakt till deras äldsta för en natt.. Vi får se helt enkelt..
 
 
 
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0