Att unna sig..

I helgen har jag unnat mig alkohol! :) I lördags kväll var vi hemma hos ett par kompisar och då passade jag på att unna mig både rosébubbel samt en cider.. Gick faktiskt bra att dricka (blev ej  full, möjligen lite salongsberusad).. Men  när jag var inne på mitt sista glas kände jag att det tog emot lite.. kanske blev lite för fullt i magen!

Jag har funderat på vad jag ska unna mig för något vid nästa delmål (som jag förhoppningsvis vääääldigt snart uppnår).. Jag är i stort behov av en ny mobiltelefon! Min display fick sig en törn när jag var på Kreta i slutet på oktober. I början syntes det inte så mycket men nu ju längre tiden går, desto större blir sprickan. Har svårare och svårare att se vad jag skriver eller läsa sms.. Så jag tror jag kommer unna mig en ny mobil! :)
Ingen dålig present va?
 
Jag väntar med spänning till morgondagens vägning! Kanske blir det en ny  telefon redan nästa vecka? :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0