Friday I'm in love! :)

Ja, idag är det fredag å det känns toppen!
Jag slutar kl 16.00 och sen är jag ledig hela helgen, börjar inte förrän kl 14.00 på måndag igen.
 
Efter jobbet idag kommer lillasyrran hit och vi ska ha riktigt syskon mys, bara hon och jag. Sambon min har åkt till sthlm över helgen och roar sig på annat håll. Tanken är att vi, jag och syrran, ska köpa hem något gott att äta till middag och sedan gå på bio ikväll. :) imorgon får det bli övningskörning och teoriplugg. (jag ska hjälpa henne). Sedan kommer mamma och hennes man och hämtar syrran någon gång imorgon.
 
Själv ska jag iväg till en kollega på RÄKFROSSA imorgon kväll! :) Ska bli himla kul allså! Vi är en 11 st som ska dit och alla jobbar/ har vi jobbat ihop. Det ska bli kul att hänga lite med dem på fritiden också å se hur dem är då. :)
Har köpt en massa alkohol kvällen till ära :P (kanske blir jag full imorgon för första gången efter operationen? haha)
 
Söndagen ska bara bli slappardag! Förutom att vi ska åka och veckohandla som vanligt när sambon kommer tillbaka från huvudstaden.. Men sen ska det bara bli slappande med taco och film! 
 
Känns som att det kommer bli en toppen helg verkligen, men trots det så längtar jag till måndag och veckans vägning.. Jag är väääldigt säker på att det blir en ny telefon nästa vecka!! :)
 
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Här ska det bli Gulaschsoppa-frossa och filmkväll!
Ha en skön helg!

Svar: Hoppas sopp-frossan blev bra! :) Ikväll bär det iväg till räk-frossan för min del, ska bli så kul! :)
Myzan

2013-03-15 @ 13:52:12
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Annika

Trevlig helg till dig oxå o mys i massor med syster. Kram

2013-03-15 @ 16:26:45

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0