Vägning 4/3- 2013

Nu var det ännu en måndag och vårkänslorna spirar då vårsolen tittar fram mer och mer! :) Men nu, över till det vi alla har väntat på (förutom våren), veckans vägning!

Vikt vid start: 158,9kg
Vikt vid förra veckans vägning: 127,1kg
Vikt vid dagens vägning: 125,3kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,8kg
Viktminskning sedan operationen: 19,5kg
Viktminskning sedan resans start: 33,6kg
 
Nästa delmål: -35kg
Kvar att tappa till nästa delmål: 1,4kg
 
1,8kg sedan förra veckan! Det är ju faktiskt bra! :) Endast 1,4kg kvar till nästa delmål, det känns som att jag fixar det till nästa vecka.. om viktminskningen fortsätter lika fint som nu.. :)
 
Jag ska försöka få sambon att hjälpa mig att ta nya mått. Det känns verkligen som att det börjar bli dags för det nu! Det borde ju ha hänt en del på den fronten också kan man tycka..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Herregud vad duktig du är! Tänk alla dessa kilon vi tappar, aldrig ska dom komma tillbaka :D
Jag står just nu på -36,6 :)

Vi har ju för tusan tappat en normalviktig människa tillsammans! :D

Kram!

Svar: Tack så mycket!Ja, fy vad gött att de kilona aldrig ska komma tillbaka mer!! :)
Hur går det för dig, kommit igång med träning? Hur går det att äta, dumpar du mycket eller verkar allt bra? :)
Kram!
Myzan

2013-03-04 @ 10:01:29
Postat av: Michaela

Härligt. Bra jobbat :)
Har du några belöningar när du når varje delmål?

Svar: Tack så mycket!Jo, jag brukar försöka se till att belöna mig lite när jag når ett delmål.. Har varit hos frisören och klippt &färgat håret vid ett tillfälle, sedan blev det en sminkpryl vid ett annat tillfälle.. :)
Myzan

Postat av: Jonaz

WOW, vilket resultat du gör! Helt fantastiskt. Bra jobbat My!

Svar: Tack så mycket! Ja, det verkar verkligen flyta på bra.. Hoppas det får fortsätta så ett tag till! :)
Myzan

2013-03-04 @ 11:39:08
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är grym! Så bra kämpat :)

Svar: Tack snälla Madde! :)
Myzan

2013-03-04 @ 12:24:27
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har aldrig dumpat, men det är väl för att jag har kvar nedre magmunnen. Jag har kommit igång lite smått med promenader, men det går trögt, mest kanske för att det är så sjukt mycket is överallt - och jag är livrädd för att ramla :P
Annars så rullar det mesta på som det ska :)

Kram!

Svar: Skönt att det går framåt iaf! :)
Myzan

2013-03-05 @ 14:25:04

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0