Minihelg..

Ja, då har vi haft en minihelg med valborg och 1 maj.. Det har verkligen varit skönt med lite extra lediga dagar tillsammans med sambon och min lillasyster.
 
Lillsyrran fyllde 18 år denna valborg och bestämde sig för att vara här och fira den med oss. :) (Själv har jag nu haft körkort i 6 år denna valborg..) :P

 
Lillsyrran gav sig själv en present.. Så nu är hon en riktig "mini-My".. :) Hon och jag är ganska lika (förutom att hon är supersmal och det är inte jag.. haha) Så nu har även hon ett hål i sin tunga.. Något hon har längtat efter i många många år, faktiskt sedan jag skaffade min för sju år sedan! Grattis syrran till detta! :)

Vi passade även på att premiärgrilla på balkongen då det var valborg och allt.. På vår elgrill då, eftersom annan grill ej får användas på balkong..
Det blev nötkött på premiären tillsammans med egengjorda klyftpotatis, tzatsiki och het majsröra.
Det var så gott med grillat att vi gjorde det till middag idag igen! :)

4st kycklingfiléer som jag delat på mitten och marinerat ordentligt gött!
 
Detta var min portion! + att jag åt en färsk jordgubbe på det. Sååå gott! :)

Jag älskar verkligen grillad mat! Jag tycker själv att jag desutom är bra på att marinera kött.

Nu har lillasyster iaf åkt hem och jag kommer sakna henne. Men vi får nog ses snart igen!
Även om andra familjemedlemmar kanske inte är så glada över hennes nytagna hål så kan jag faktiskt inte hjälpa att känna mig lite stolt över henne! Att hon fixade det så bra, trots att det gör så ont! Att hon faktiskt vill ha samma som mig. :)

Nej, nu blir det slappa i soffan med sambon resten av denna lediga kväll..
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hål i tungan skulle jag också vilja ha många hår men aldrig våga ör rädd att det ska göra för ont :P

Svar: Visst, man kan inte jämföra smärta och smärta.. Men ändå, du har ju fixat en gbp, då fixar du säkert ett hål i tungan också :)Det enda krångliga är ju att hitta på knep att få i sig mat då det gör ont och tungan är så uppsvullen första veckan.. Men sen efter det är det oftast lugnt :) Har inte du tatueringar? De om något är jag rädd för att det ska göra för ont! :P
Myzan

2013-05-02 @ 10:40:53
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0