Slagit rekord!

Idag var jag på gymmet igen och slog mitt rekord i hur länge jag orkar springa! Jag började med att gå raskt i 5 minuter.. sedan sprang jag i 7 minuter!! Sedan gick jag i 3 minuter och avslutade med 5 minuter spring igen!! :) Så 12 min av 20 sprang jag.. Helt sjukt bra för att vara mig.. Jag är absolut nöjd med detta, även om jag springer långsammare än en snigel.. haha!
 
Sedan körde jag styrka som vanligt.. Höjde vikten på några maskiner idag, kändes gött! Men lär nog få träningsvärk av det.. Men det är å andra sidan något jag gillar att få, för då vet jag att jag gjort något bra! :)
 
0,25 = 400m (om det är någon som känner för att räkna ut hur långt jag gick & sprang..)

Det här är en maskin jag verkligen gillar! Manuell benpress.. Man ligger ner med fötterna upp i vädret och vikterna får man hänga på själv.. Här har jag 150kg..

Kommentarer
Postat av: Madde

wow du är super duktig :D

Svar: Tack tack! :) Ja, jag känner mig nöjd att jag fixar detta.. Hoppas bara knäna håller för detta.. Börjar känna något i vänster knä.. Gör inte ont så.. Men det känns ansträngt typ.. Hum..
Myzan

2013-05-05 @ 13:11:56
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0