Träningsrutiner..

Jag har verkligen hittat en bra träningsrutin där jag tar mig iväg 2ggr/vecka till gymmet. Jag insåg igår att jag faktiskt har tränat i över fyra månader nu! Helt otroligt verkligen.. Hade aldrig kunnat drömma om detta i höstas när jag gick och väntade på min operation..
 
Igår på gymmet slog jag mitt egna springrekord igen! Jag sprang hela 14minuter i följd! Totalt var uppvärminingen 20min. Det är verkligen inte illa! :)
 
 
Sedan har jag börjat strukturera upp mina vanliga gymrutiner lite.. Förut har jag typ bara blandat maskiner lite så som jag har tyckt varje gång.. Men nu försöker jag focusera ena gympasset på armar, mage/rygg och det andra på ben rygg/mage.. ungefär så iaf..
 
Tycker jag har börjat bli trött av mig.. Jag känner mig pigg i största allmänhet, men samtidigt så känner jag mig så trott.. Fattar inte vad det beror på.. ?
 
Åt lite vegetariskt till middag idag:
 
Grillad hallumiost, ugnade grönsaker (rödlök, paprika, champinjoner, aubergine) samt en het majsröra till det.. Mycket gott och färgglatt! :)
 
Kvällsmålet kommer bli färsk annanas!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tar du dina järntabletter? Annars så är ju första tecknet på järnbrist trötthet :)

Vad grym du är som tränar på så bra! Heja dig! :)

Svar: Jag skulle bara ta järntabletter tom 6 veckor efter operationen.. Så nej, jag äter inget extra järn förutom det som finns i "mitt val kvinna" vitamintabletterna.. Hur länge ska du äta järn??
Myzan

2013-05-21 @ 20:31:03
Postat av: Anna

Jag har läst din blogg sen i höstas, men har nog aldrig kommenterat. Ville iallafall säga att jag är väldigt imponerad av dina framsteg och din vilja. Du är så grym!

Svar: Vad trevligt att du läser min blogg! Du är varmt välkommen att kommentera mera i framtiden om du vill :) Tack så mycket, jag tycker jag gör mitt bästa ! :)
Myzan

2013-05-23 @ 10:49:20

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0