Vägning 20/5 - 2013

Ännu en vecka har passerat förbi och det är åter dags att delge er alla denna veckans resultat ifrån vågen! :)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 113,5kg
Nuvarande vikt: 111,7kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,8kg
Viktminskning sedan op: 33,1kg
Viktminskning totalt: 47,2kg
 
Nästa viktminskingsdelmål: 50kg
Kvar att gå ner till delmålet: 2,8
 
Helt sjuka siffror jag har börjat få nu! 1,8kg på en vecka liksom, det är ju helt sjukt alltså! Men jag känner ändå att jag gör mig förtjänt av det genom att sköta mig bra med kosten och jag kämpar med motionen..
Jag har ju som sagt en förhoppning om att ha tappat 50kg tills våra kära vänner gifter sig den 15juni.. Vore så kul att få fira deras lyckliga dag och samtidigt få fira mig själv över min prestation! :)
Det är 3 vägningar kvar till dess, så det är bara att hålla tummarna för att jag tappar ca 1kg/ vecka nu då! :)
 
Jag vet redan vad mitt nästa delmål ska bli.. att komma under 100kg!! Att börja väga tvåsiffrigt istället för tresiffrigt som jag har gjort i så himla många år nu.. Senast jag vägde tvåsiffrigt var nog första året på gymnasiet, vilket var hösten 2004.. Nio år sedan alltså.. Fasen vad häftigt om och när jag får uppleva det!
 
Men nej, en sak i tagen! -50kg målet kommer före! Så det är det jag sattsar på just nu! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Woho!

2013-05-20 @ 16:02:52
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: TinA

Fan, tre kilo kvar alltså :D

Svar: jepp! :)
Myzan

2013-05-21 @ 15:27:57

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0