Lite mat och sånt..

Jag lägger upp lite bilder ifrån min Instagram på lite mat jag ätit den senaste tiden.. Kanske kan ni få lite middagsinspiration ;)
 
Vegetarisk lasange med spenat, ost och champinjoner.
 
Jag och sambon åt mannagrynsgröt med lågsockrat äppelmos en kväll..
 
Korvgryta "hittepå", tog lite vad jag hade i kylen och gjorde det till en god pastagryta!
 
Fiskpinnar med parmesan&vitlökspotatismos. Testa, det är gott!
 
Kycklingmarengo med ris. Är mycket godare än vad det ser ut..
 
Het räkgryta oriental..
 
Köttfärssås med röda linser och oliver.
 
Frukost: Stekt ägg på knäckemacka.
 
Frukost: Kokt ägg på knäckemacka.
 
När vi var på 1-årskalas hos syrran fick vi dessa gulliga cupcakes som var både laktos och äggfria! Men mycket goda! :)
 
Igår bakade jag och en kompis allt detta:
Lussekatter och rombullar/snurror. Finns det något godare än saffran?? :)
 

Ja, det var lite smått och gott jag hade att bjuda på idag.. Nu ska jag fortsätta med mitt arbete.. Imorgon är det en ny måndag! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Mums! :p
Vad heter du på insta? Får man följa? Jag heter mariatheoneandonly om du vill följa mig :)

Svar: myhol heter jag där. :)
Myzan

2013-11-24 @ 11:35:26
URL: http://mariasgbpresa.blogg.se
Postat av: Familjen Lindvall

Då ska jag följa dig där om det hår bra :) har lagt till dig nu :) allt ser väldigt gott ut! Jag har äntligen fått OP datum så i februari är det dax för mig :) längtar men är vääääldigt nervös! Tänk om det i te går bra...

Svar: Åh vad kul! Stort grattis till datumet! För de allra flesta går det ju bra. Något jag blev rädd för när operationen närmade sig var att dö. Men risken för att göra det under en sådan operation är i princip obefintlig! :)
Myzan

2013-11-24 @ 22:39:13
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0