Vägning 25/11 - 2013

Måndag igen och jag har redan varit vaken minst 1h. Jag är hos syrran och passar minstingen. :)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 85,1kg
Dagens vikt: 84,2kg
 

Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,9kg
-sedan operation: 60,6kg
-totalt sedan flytstart: 74,7kg
 

Nu har jag alltså uuppnått mitt egna mål med operationen.. Men jag vill nå lite till, så jag har satt upp ett nytt mål! :)
 
Viktminskningsmål:

-74kg: uppnått med råge 25/11- 2013
 
Nytt mål: Att gå ner till 80kg.
Kvar att gå ner: 4,2kg
 

Det vore ju lite kul att uppnå det nya målet till jul, men det tror jag är lite för optimistiskt.. detär ju bara 4 veckor kvar. Tror inte jag kommer gå ner ca 1kg/vecka till dess. Helt enkelt får det bli när det blir! :) 
Jag har ju inte bråttom alls egentligen.
 
Ha en skön måndag nu allihopa! Der ska jag ha här hos syrran. Idag ska vi baka lussekatter vi 3 systrar samt de 2 barnen när alla slutat sina jobb/skolor. :) Det ska bli kul! 
 
Förresten! Glömde ju skriva att jag numera tillhör överviktig på bmi-skalan. Jag är alltså inte längre fet!! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

STOOOORT GRATTIS till uppnått mål! Jag har sagt det förut och jag säger det igen: DU är så himla duktig <3

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Myzan

2013-11-26 @ 19:26:19
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0