Vägning 28/10- 2013

Alla minus är bra minus, eller hur var det?

Då jag hade en ganska hektiskt vecka med massa födelsedagsfiranden med onyttigheter och det faktum att jag bara hann träna en gång förra veckan så var veckans vågresultat inte så oväntat..

Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 88kg
Dagens vikt: 87,9kg

Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,1kg
-sedan operationen: 56,9kg
-totalt sedan flytstart: 71kg

Delmål:
Att gå ner 74kg totalt.
Kvar att gå ner: 3kg
 

Ja, som ni ser var det ingen stor siffra på vågen denna veckan, men det kan man ju inte alltid få heller! Någon gång måste ju de små siffrorna få komma då jag ändå börjar närma mig mitt mål..
 
Hur som helst har jag haft en underbar helg då jag firat min kommande 25-årsdag i två omgångar!
I fredags med vänner och igår med mina familjer (min släkt och sambons familj).. Det har varit en underbar helg med god mat, trevligt sällskap! Även om jag nu är glad att det är över, då det ändå är ganska påfrestande att ha en massa folk hemma och laga mat och fixa fint inför deras ankomster..
 
Jag fick många fina presenter iaf och här får ni en bild på en av dem! :)
 
Sambon bjuder mig på en shoppingresa till Paris och hans familj gav mig Euro att shoppa för där nere!
Det ska jag verkligen se som en belöning för alla mina tappade kilon hittills! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina

Åh vilken häftig present. Det är du verkligen värd efter din fantastiska viktresa. Tänk vad härligt och flyga och veta att det är gott om plats på din flygstol och inte behöva ett extra förlängning till bältet. Det var en otrolig känsla för mej när jag flög första gången efter min stora viktminskning. Grattis på födelsedagen i förskott :-) / Carina

Svar: Ja, där sa du något! Fy vad gött det kommer bli att känna att jag får plats i flygplansstolen! Å för att inte tala om att våga gå på toa på flyget?? Jag har hittills inte gjort det då jag flugit som stor, för att jag vetat att jag typ inte kommer få plats att torka mig.. :S Men nu lär jag ju få plats! :)Tack så mycket för gratulationerna! :)
Myzan

2013-10-28 @ 10:15:33
Postat av: Marita

Så fint! En riktigt bra bra present.

Svar: Ja, jag hade önskat mig en shoppingresa till typ London, men jag vågade inte tro att jag skulle få en.. Så jag blev sjukt glad och överraskad när jag fick en till Paris! :)
Myzan

2013-10-28 @ 10:42:40
URL: http://www.storblirlagom.blogg.se
Postat av: Rebecka

Grattis i förskott tjejen! Vilken kanonbra present, hoppas det blir en bra resa.
Och att du fortfarande går ner, om än lite ibland, är helt otroligt. Bra bra bra!!

kram

Svar: Tack så mycket! Ja, jag längtar verkligen till resan och hoppas att den blir så bra som jag förväntar mig.. Du som har rest mycket nu som opererad.. hur funkar det att beställa mat ute? Delar man 1 rätt på oss båda eller hur gör man då jag verkligen inte kommer fixa att äta ens hälften av en vanlig portion.. ? Kram
Myzan

2013-10-28 @ 18:13:09
URL: http://villerkulla.wordpress.com
Postat av: Madde

Klart alla minus är bra :D

Svar: Ja, så länge det inte blir plus! :)
Myzan

2013-10-29 @ 09:08:11
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till nedgången trots alla kalas och grattis i förskott på födelsedan!
Gu viken fin och härlig present! vilken shopping du kan göra med din nya kropp nu :)och att resa med en så mycket mindre ram oxå! världen står öppen för dig nu! supergrattis!

Svar: Tack så mycket! Det ska bli kul att få resa bort! :)
Myzan

2013-10-29 @ 11:07:35
URL: http://sjuttiotva.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0