Mat

Tänkte jag skulle bildbomba er lite med mat jag ätit den senaste tiden.. ;)
 
Middagar:
Vegetarisk pastagratäng med 3 sorters ost! :)
 
En het biffwok!
 
Isterband och dillstuvad potatis.
 
Kycklingfilé inlindad i bacon som har tillagats i ugnen med en sky på vitvin & samba olek.
 
Tonfiskpastasås..
 
Indisk kycklinggryta.
 
Fläskfilé i asiatisk sås
 
Frukostar:
 
Te med rostat bröd med kokt ägg och tomat.
 
Pannkaka med sylt.
 
Kvällsfika:
 
Te med rostad macka med räkor,rödlök, gurka och lite majonäs.
 
Lågsockrad varmchoklad (som blandats med vatten), minimarshmallows samt ett havreknäcke med dubbla skivor kycklingpålägg och gurka.
 
Efterrätt:
 
Blåbärssmulpaj med vaniljvisp!
 
Har även ätit semla ett par gånger nyligen.. :P
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Härligt att få så mycket mattips! Snart kan jag testa några rätter. Ser mycket gott ut altihoppa :) På måndag är det dax för mig, är sååå nervös! Ha en trevlig kväll!

Svar: Det kommer att gå bra! :) kram
Myzan

2014-02-19 @ 19:21:10
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: TinA

Mmm, mat... :9'''

2014-02-21 @ 07:45:53
URL: http://wowadin.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0