Vägning 17/2- 2014

Måndag igen och här har det inte hänt mycket på vågen..!
 
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 77,7kg
Dagens vikt: 77,7kg
 
Viktminskning/Ökning:

-sedan förra veckan: +/-0
-sedan operationen: -67,1kg
-totalt sedan flytstart: -81,2kg
 

Denna veckan stod jag alltså helt still.. Inte ett gram upp eller ner! Känns lite udda. Jag är mer van att dala eller skjuta uppåt på vågen, men att stå helt still.. undar om jag har gjort det nån gång i mitt liv??
 
Jag fortsätter och väger mig 1gång/vecka för att hålla span.. Men kanske är det som sagt "slut" här? :) Eller rättare sagt.. början på resten av mitt liv, att hålla vikten! :)
 
Ps. Båda arbetsintervjuerna kändes bra, ett av jobben hoppas jag något mer på.. Ska bli spännande att höra deras svar inom ett par veckor! :)
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh, att vikten står still! Men du vet att det kommer fortsätta dala, eller är det nu den kommer stanna?

Vill gärna höra om intervjuerna och jobben! :))

Svar: Jag vet faktiskt inte helt säker om det är nu det kommer stå still eller om jag kommer gå ner mer. :) det får visa sig på vågen! Så länge det inte går upp är jag nöjd :)
Myzan

2014-02-21 @ 07:50:57
URL: http://wowadin.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0