Vägning 3/2- 2014

Nu var det en ny måndag igen och siffrorna på vågen var lite mer normala för att ha varit opererad så "länge".. :)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 77,7kg
Dagens vikt: 77,4kg
 
Viktminskning;
-sedan förra veckan: 0,3kg
-sedan operationen: 67,4kg
-totalt sedan flytstart: 81,5kg
 

Det är helt jäkla otroligt egentligen att jag fortsätter att visa minus efter minus på vågen över ett år efter operationen.. Men nån gång borde det ju stanna.. :P Jag undrar bara när!? Mig gör det inget om jag tappar ett par kilon till, men jag skulle nog heller inte bli asledsen om det slutade här heller..
 
Jag köpte lite kläder på rean i förra veckan..
 
1 t-shirt i storlek S
1 huvtröja i storlek S
1 par stretchjeans i W29/L32  (inte illa med den storleken på jeans!!)  Nog för att de var stretchiga och höga i midjan, annars hade jag inte kunnat ha dem.. Det är väldigt beroende på modellen som gör om jag kan eller inte kan ha dem med mina dallriga lår och fluffiga rumpa slappa mage! Allt måste liksom komma plats och kunna stoppas in och döljas..
 
Är det någon av mina läsare som bor i sthlmsregionerna och har någon aning om vilka plastiker som ev. beviljas av landstinget? Mage, bröst? Och vad kriterierna är isf?
 
Jag ska ju som sagt bli stockholmare under våren så då är det ju dit jag sedan kommer att få vända mig kring det här..
 
 
Förresten så kan jag bara tala om att intervjun i fredags inte alls kändes bra.. Jag vill INTE ha det jobbet, även om jag skulle få det.. Eller intervjun är egentligen inte helt över, vi ska ha en telefonintervju under veckan är tanken.. Men jag tror jag ska ringa till rekryteraren och tacka för mig..
Jag fick inget trvligt och väldigt rörigt bemötande så jag tänker att hur kommer det då inte va om jag jobbar där??
 
Igår satt jag vid datorn mer eller mindre hela eftermiddagen/kvällen och sökte jobb.. Jag skickade iväg 4 ansökningar och fler lär jag skicka under veckan.. Något annat jobb måste det ju kunna finnas där ute till mig? :)
 
 
 
Hur som helst, såhär såg jag iaf ut inför intervjun i fredags.. Ser jag inte trevlig och anställbar ut? :)
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0