Nyårslöfen..

 
 
Det här med nyårslöften har aldrig varit någonting för mig egentligen.. Jag har ändå aldrig kunnat hålla dem! :P

Men detta året så tänker jag såhär, att det är inte ett specifikt nyårslöfte jag har bara för att det är nyår, utan mer allmänt ett löfte till mig själv..

Det löftet jag har täkt att ha i år är att fortsätta lika bra med träningen som jag gör nu! :)
Nu i mitten på januari kommer jag att ha tränat aktivt i 1 års tid, det är verkligen bra jobbat av mig tycker jag!
Därför hoppas jag på att under 2014 fortsätta lika bra med den fina vanan jag har fått in..

Nyårsaftonen var förövrigt trevlig. Jag, sambon samt min lillasyster åkte ut till ett par vänner och spenerade aftonen med ett gäng kompisar i deras hus.. Vi bidrog alla med något till middagsbordet , jag bidrog med fläskfilé och mögelostsås.. Till detta fick vi en kanongod potatisgratäng och sallad! Efterrätten blev gammal hederlig marängsviss! :)
 
 
Superdupermätt blev jag, trots att jag lämnade lite sallad kvar.. Sååå gott! Efterrätten åt vi några timmar senare.. Innan efterrätten spelade vi ett julklappspel. Vi hade alla fått köpa 2 paket var med ett sammanlagt värde på 50kr. Sedan slog vi 2 tärningar och fick man dubbelslag fick man plocka ett paket. När alla paket var slut fick man öppna dem och visa upp vad man fått och sen började det roliga.. nämligen klappnappningen.. Fick man dubbelslag fick man ta ett paket av någon annan. Under klappnappningen hade en deltagare ställt ett alarm på sin mobil på en ospecifik tid.. Alla blev ju förtjusta i vissa saker och "slogs" om vem som skulle vara ägare till dem när tiden gick ut..
 
 
Själv gick jag hem som vinnare! Jag fick flest paket av alla när spelet var över! ;)
 
 
Fick hjälp av lillsyrran att fixa naglarna till nyårsfirandet också.. riktigt fina! :)
 
 
 
Sen avslutar jag med en helt random blir jag tog härom dagen..
Snacka om stort chips??? :P
 
 
God fortsättning alla fina läsare!
Skriv gärna och berätta om just du valt att ha något nyårslöfte i år? :)
 

Kommentarer
Postat av: Familjen Lindvall

Mitt nyårslöften är att gå ner i vikt och få nya sunda vanor! Första målet är nu operationen sen får vi se hur det går!

Svar: Låter bra det! :)
Myzan

2014-01-01 @ 19:03:03
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0