tidsfördriv..

Ja, nu sitter jag i bilen på g upp till nya lägenheten med ett släp fullt med lådor och annat! Känns så konstigt att vi faktiskt flyttar till en helt ny stad (för min del) om mindre än en månad!!
 
Jag räknade ut igår att jag bara har 10 arbetsdagar kvar på mitt jobb innan jag lämnar det för mitt nya.. känns lite vemodigt då jag trivs med mina fina kollegor och jobbet i sig, men samtidigt kul med en ny erfarenhet..
 
Igår var en riktigt soft dag.. jag vaknade vid 06,30 första gången men somnade om i små vändor och beslutade mig för att gå upp kl 08. Helt utvilad! :) jag strosade runt lite i lägenheten och bakade sedan scones till frukost och väckte sambon 08,45 med färdig frukost :)
Vi åt i godan ro och sedan pysslade vi på olika håll en stund innan vi tog en promenad i vårsolen ner till stan.. vi satte oss vid slottet en stund och kikade på folk.. sen promenerade vi till vår favoritfik Fröken Brogrens Veranda och tog en go fika innan vi promenerade hem igen.
 
Hemma kollade vi på vår tv-serie vi följer just nu och bara hade det soft.. Vid tretiden gick vi och la oss på sängen en stund och vi somnade hårt båda två till 17,20.. sen satte vi igång med middagen och medan den var i ugnen blev det en dusch..
middagen blev mycket god och kvällen spenderades framför mer serier.. perfekt soft dag inför denna mer "tunga" dag i form av flytt.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0