Det här med träning..

..ja, jag har ju inte varit så jäkla aktiv sedan jag flyttade.. Jag var ute och sprang en gång typ samma vecka vi flyttade upp.. Men sedan har det bara varit någon sporadisk promenad med sambon (och knappt det..)
Men idag var det skönt väder och jag var ledig, så jag tänkte att jag skulle ta mig en springtur..
 
Någon springtur blev det typ inte alls, utan snarare en långpromenad! Jag började springa men fick snabbt håll.. Gick en stund och tog en liten springtur efter någon kilometer igen.. Men som sagt.. Hade ingen ork och fick håll så lätt!! Fan vad irriterande att jag inte har någon bra "grundkondition", så nu när jag har haft så långt uppehåll så får jag ju nästan börja om från början igen.. Men förhoppningsvis går det väl snabbare att få tillbaka det denna gången? :)
 
 
 
Det blev en mycket längre promenad än jag hade tänkt (dels för att jag inte riktigt visste vart jag var påväg.. eller hur jag skulle gå tillbaka,, :P haha!) Men det blev ju en bra sträcka tillslut ändå, så jag skulle kunna tänka mig att ta den någon gång igen! Passerade 3 badstränder på vägen utmed vattnet.. Såå härligt det är att bo så nära vattnet! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Man har oftast inte hittat sina nya bra spår osv ibörjan när man flyttar som bidrar att man kanske inte rör på sig lika, så var jag iaf.

2014-05-23 @ 09:11:00
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0