Ringde..

I torsdags ringde jag till operationskoordinatorn på Karolinska för att höra ungefär när operation kan förväntas bli..
Min kirurg var fullt inplanerad hela mars, så det lutade åt april.. Dock hade de bara kirurgschema till sista mars, så de har inte hunnit kolla över april ännu och alla operationer som ska in då.. men preliminärt april iaf.. Inte helt fy skam ändå måste jag säga! :)
Hon skulle höra av sig till mig lite längre fram då jag måste bokas in för preppmöte med kirurgen ett par veckor före operationen samt ett möte med narkosen.. spännande detta!

Vore verkligen skönt att få det här gjort hyfsat före sommaren.. inte för att jag kan eller tänker ligga och sola en massa då.. utan bara slippa allt häng, svett och skav som blir den årstiden..

I övrig far livet på i tusen knop.. har börjat flytta vissa saker till mitt nya "tillhåll".. men vill inte börja flytta möbler före alla visningar.. planerar att bo där from mitten på nästa vecka tror jag..
Känns både kul, nervöst, spännande och konstigt!

Men det blir säkert bra..

Kommentarer
Postat av: Madde

Spännande, är de buk du ska göra eller mer?

Svar: Jag får en cirkumferent bukplastik.. så det blir mer än bara vanlig buk ;)
Myzan

2015-03-13 @ 10:31:57
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0