min födelsedag

Jag fick ju som sagt en överraskningsresa utav kära pojkvännen i födelsedag.. Å det bar av till Amsterdam!
Vi åt gott som bara den på min självaste födelsedag, han bjöd på hela kalaset.. Jag har nog aldrig varit på bättre ställe! Vi fick välja huvudrätt och de komponerade ihop bra dryck till detta.. Men innan Vi fick in vår middag så kom dem med massa små överraskningsrätter som var helt makalösa, samt att Vi fickstarta med varsitt glas champagne.. Sedan valde vi efterrätt och innan Vi fick in den kom de in med mer överraskningrätter.. Vi satt verkligen där hela kvällen och åt!! 
Resten av redan blev det ett och annat museum, van Gogh bla. Vi var inne i Anne Frank hus där de glömde sig innan de hamnade i koncentrationsläger.. Båtturisttur osv.. En mycket uppskattad resa var det! :)
 På torsdag fyller killen år och då ska han få sin present av mig, nämligen weekend till Budapest.. :) så på fredag åker vi dit..



Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0