dum dum dum

Känner mig så dum!

Jag vet att jag tycker om att umgås med er alla, men det är någonting inom mig som sätter stopp för det. Det är som att all lust för att träffa andra människor helt har försvunnit.. den enda jag vill träffa är joakim.
Jag tycker verkligen att det är jätte skumt. för jag vill umgås , men samtidigt inte. jag vet att om jag skulle umgås skulle jag sitta mest tyst, se tråkig ut, kolla på klockan å undra när jag får gå hem. så jag skulle inte vara till så mycket sällskap..

Jag hoppas iaf att det ska gå över snart. för det är verkligen en jobbig känsla det här!



Förlåt mig om jag är avvisande mot era umgänges förslag, men förhoppningsvis går det över snart.
Men just nu är det nog bra för er skull om jag håller mig undan, för jag är inte rolig att vara med nu när jag är sån här..

Kommentarer
Postat av: TinA

Sånt där känner man igen från gamla goda tiden... Även att jag inte är i Örebro och märker detta ifrån dig, så är det iaf lugnt för min del ifall jag skulle upptäcka detta nån gång. :)

2008-11-21 @ 17:49:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0