ny vecka, nya tag

Jaha, då var det en ny vecka igen då. dags att ta nya tag.

Denna vecka bor jag hemma hos mig själv igen, känns skönt, inte för att jag inte trivs i Joakims lägenhet, för det gör jag.. Men det är skönt att komma hem till sig själv ibland.
Jag och Joakim passade på att åka hit redan i lördags så vi fick en kväll själva i min lägenhet innan mina inneboende kom tillbaka på söndagen :)

Denna vecka drog praktikperioden igång. så nu är jag ute på praktik 3 veckor fram över. Jag är på ett vårdboende för dementa som klarar sig hyffsat bra själva. Jag började halv nio i morse och slutade 3. första dagen har varit riktigt lugn. Undrar om alla dagar kommer att vara så slappa?

Imorgon börjar jag kl 07.00 ! ! ! ! och jag går ända till 16.00 ! ! ! ! ! ! shit vad trött jag kommer vara imorgon !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0