Orosmålnet är som bortblåst

Ursäkta mig, självklart saknade jag TinA och Lina i lördags, självklart hade jag velat att ni kunde komma upp. Men jag vet ju att ni inte kunde, å samma där, jag vet att ni verkligen hade gjort det om ni kunnat!


Nu har jag en glad nyhet för er alla att berätta ! JOAKIM ÄR HÄR MED OCH NU MERA KÄÄÄÄÄÄÄÄR I MIG! Fan vad jag har väntat på det, vad jag har varit orolig över att denna dagen aldrig skulle komma! Men nu är den här.. Vi låg och pratade ett bra tag idag i sängen, vi prata om varför han har det så svårt med att säga sina känslor. vi pratade mycket om hans första ex helena som är den stora boven till det hela. han berättade en del gamla tråkiga minnen som fick mig att förstå varför han har svårt med det.. och jag förstår honom verkligen, han är rädd för att lita på någon, och i och med det rädd för att våga släppa ut sina känslor i rädsla för att bli håt sviken..
Men nu, nu har han sagt det, han menade det.
Jag började gråta störtfloder för att jag blev så glad ! SHIT! sen började jag skratta och gråta om vart annat... Men det var härligt. det var som att en tung sten föll från mitt hjärta. äntligen är den oron över att behöva gå samma öde till mötes som hans ex eva över!

JOAKIM SEBASTIAN NATHANAEL HALLSTRÖM ÄR KÄR I MIG, MY HOLGERSSON!


uuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart!


Lina, tyvärr har vi inte råd att åka ner till gbg i helgen.. men vi lovar att ta oss ner efter nyår någon gång, när inte plånboken gapar tom pga alla julklappar...



Jessica, jag har fan värsta bra tanken på din födelsedagspresent.. Hoppas bara jag hittar det också ;P

Kommentarer
Postat av: jessica

HALLELUJAH!

2008-11-18 @ 19:11:17
Postat av: Emma [loveshaped]

LORD HAVE MERCY!! :D

2008-11-18 @ 21:17:00
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

GRATTIS MYZAN!

2008-11-18 @ 23:00:20
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0